Saturday, August 23, 2008

2. 雲兒嘆道:“你讓風兒戲弄她?“

Image Hosted by ImageShack.us

Today it rains very heavy here, is it because you were thinking of me?  Today I got fever and sore throat... Finally, I crash and burn too. 1900

Today whole day I think of you more I think of my E.  Seems like its my turn to have emotional challenge now. 1347

今天風兒又來了,我不在。
可是風兒自個兒說了一大堆話還七彩上色般得意。
正當風兒說完要走時,在旁偷聽的小雨忍不住了問:主人不在了,我也不再傳話了。你為何還自個兒說得起勁呢?
風兒笑:我只專心做我該做的,一心一意地去做好他。其他的我就深信會自然地傳到吧。
小雨笑風兒傻就離開了。不久後妳那兒卻還是下雨了,我不在,所以我想問你小雨和你說了什麼?1641

I need you and I need you more everyday
I believe my mind fell in love with your mind
I cant deny that I hope you are the one 0245

小雨對我說她看見雲兒好寂寞。
苟且維生靠的是風兒憐惜地捎過來的零碎只字片語。

她似乎永遠地注定飄流,任游隨風帶她到處去,四海為家,恍彿永遠找不到靠岸。
每每似乎捉著了什麼的時後,卻又看著它有隨風飄去了。

雲兒嘆道,你究竟是風兒悄悄化成的仙子想要將她留下,還是你讓風兒作弄她?0356




Image Hosted by ImageShack.us




No comments:

My favourite blogs